آهنگ علی زند وکیلی + راغب + شهاب حسینی + خواننده اصلی به نام «شهزاده رویای من»
تاریخ : پنج شنبه 3 اسفند 1402
نویسنده : polad

متن آهنگ علی زند وکیلی شهزاده رویا

دیدم تو خواب وقت سحر شهزاده ای زرین کمر!♫!
نشسته بر اسب سفید میومد از کوه و کمر!♫!
میرفت و آتش به دلم میزد نگاهش!♫!
میرفت و آتش به دلم میزد نگاهش!♫!
کاشکی دلم رسوا بشه دریا بشه این دو چشم پر آبم!♫!
روزی که بختم وا بشه پیدا میشه اون که اومد تو خوابم!♫!
شهزاده رویای من شاید تویی!♫!

 

اون کس که شب در خواب من آید تویی تو!♫!
از خواب شیرین ناگه پریدم او را ندیدم دیگر کنارم به خدا!♫!
جانم رسیده از غصه بر لب هر روز و هر شب در انتظارم به خدا!♫!
دیدم تو خواب وقت سحر شهزاده ای زرین کمر!♫!
نشسته بر اسب سفید میومد از کوه و کمر!♫!
میرفت و آتش به دلم میزد نگاهش!♫!
میرفت و آتش به دلم میزد نگاهش!♫!

 

آهنگ علی زند وکیلی + راغب + شهاب حسینی + خواننده اصلی به نام «شهزاده رویای من»




|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید